Jeroen Baardemans

Jeroen Baardemans

Jeroen Baardemans

KOROKI Communications is opgericht door Jeroen Baardemans (39). Jeroen is een senior strategisch communicatieadviseur met uitgebreide managementervaring in verschillende disciplines. Hij was als PR-adviseur en woordvoerder voor ING Nederland veelvuldig betrokken bij diverse crisissituaties en verantwoordelijk voor alle media-gerelateerde zaken rond het KNVB-hoofdsponsorschap. Als Teamlead was hij mede-verantwoordelijk voor de communicatie rond de agile transitie van ING Nederland in 2015.

Ook was hij interim Head of Corporate Communications bij ING België in Brussel in 2017. Vervolgens bouwde hij als Head of Communications bij MediaMarkt Nederland een nieuw communicatieteam op en adviseerde bij en begeleidde in de veranderingen bij de nieuwe positionering en strategie. Ook zette hij daar het fundament neer voor een robuust crisismanagement.

In 2018 startte Jeroen, naast zijn werkzaamheden voor MediaMarkt, met KOROKI Communications: hét bureau voor Communicatie, Reputatie en Presentatie. Het bureau is gespecialiseerd in organisatieveranderingen en ‘change’, (agile) leiderschapscommunicatie en reputatiemanagement. Daarnaast is Jeroen al meer dan 10 jaar een veelgevraagd moderator en presentator van on- en offline events en videoproducties. Ook coacht hij regelmatig senior managers en executives voor hun media-optredens en presentaties.

Bekijk hier zijn volledige CV