Reputatie

Reputatie

Reputatie

Reputatie wordt vaak gezien als een abstract begrip en staat daarom niet altijd even hoog op de prioriteitenlijst. En dat is zonde, want de reputatie is één van de belangrijkste drivers van je business resultaten. KOROKI Communications kijkt met open vizier en met een lange termijn focus naar het reputatiemanagement van organisaties. Zodat het verhaal de organisatie versterkt in goede tijden en tegen een stootje kan als het om wat voor reden dan ook wat minder gaat. Met meetbare impact die bijdraagt aan de business doelstellingen. Dat vergt een investering, maar tegen het resultaat ervan kan geen  marketingcampagne op.

Crisiscommunicatie

Crisiscommunicatie

Als het goed is, is de crisis al bezworen voordat de crisis zich aandient. Dat is het uitgangspunt. KOROKI Communications helpt met het stevig uitwerken en neerzetten van het fundament daarvoor. En als het dan toch paniek is, staat KOROKI Communications ook 24/7 paraat. “You don’t manage the truth. You tell the truth.”(John M. Barry). Voorbereid zijn op de crisis die hopelijk niet gaat komen? Of direct ondersteuning nodig? Bel +31 6 19620687, 24/7.

Thought Leadership en positionering

Thought Leadership en positionering

Wat zijn de 2 of 3 onderwerpen waar de organisatie de absolute autoriteit in moet zijn? Wat is het krachtige verhaal waarop de reputatie duurzaam verstevigd kan worden en dus ook tegen een stootje kan in mindere tijden? En hoe zorgen we ervoor dat dat verhaal op de juiste manier verteld en gepositioneerd wordt? KOROKI Communications zorgt met een heldere stakeholderanalyse en een concreet strategisch plan voor een lange termijn aanpak waar de organisatie even mee vooruit kan. We kijken graag mee naar de ‘hidden gems’ die de reputatie van jouw organisatie duurzaam kunnen versterken.

PR & Mediarelaties

PR & Mediarelaties

Je boodschap kan nog zo goed zijn, het moet wel gehoord worden. KOROKI Communications zorgt met een uitgebreid netwerk en ervaring voor een PR- en media-aanpak op maat. Journalisten en media zijn niet eng. Integendeel, iedereen heeft hetzelfde belang: Een goed verhaal. Dat komt dus goed uit. Meer impact maken met jouw verhaal door een uitgekiende media en PR strategie?